Zwroty i reklamacje


Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak nasza biżuteria nie spełniła Twoich oczekiwań lub zauważyłaś/eś wadę - dokonaj zwrotu, wymiany lub zgłoś reklamację

Biżuteria zakupiona online

Zwrot
Na zakupione wyroby OCH! przysługuje prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia odbioru zamówienia. Nie można dokonać zwrotu produktów spersonalizowanych (np. grawerowanych), wykonanych na zamówienie oraz tych z których została usunięta metka.

Jak dokonać zwrotu:
  • Poinformuj nas drogą mailową lub telefonicznie
  • Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia
  • Odeślij dowolnym kurierem* produkt z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu na adres:
OCH.pl
ul. Pułaskiego 5
95-200 Pabianice

Dokonać zwrotu można również za pomocą Inpost szybkich zwrotów . Koszt takiego zwrotu wynosi 12 zł. Kwota zostanie odliczona od zwracanej należności.
*Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Dokonujesz zwrotu na własny koszt, który nie podlega zwrotowi
Zwrot zostanie dokonany tym samym sposobem płatności, którego użyto w chwili zakupu. Szybkie zwroty INPOST kod zwrotu zostanie wygenerowany w 24 godziny.

Reklamacja

Jak odesłać reklamację: 

  • Poinformuj nas drogą mailową lub telefonicznie 
  • Wypełnij formularz reklamacyjny 
  • Odeślij dowolnym kurierem* reklamowany produkt z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres: 

OCH.pl
ul. Pułaskiego 5 
95-200 Pabianice
    Reklamacje można również składać bezpośrednio w salonach OCH!. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu
    W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem poinformujemy Cię o rozstrzygnięciu reklamacji


Biżuteria zakupiona w salonach OCH!

Na zakupioną biżuterię w salonach OCH! w ciągu 7 dni przysługuje prawo wymiany biżuterii na inną o wartości nie niższej niż biżuterii wymienianej. Warunkiem możliwości wymiany jest przedłożenie dowodu zakupu.