Zwroty i reklamacje
Biżuteria zakupiona na OCH.pl
Na zakupione wyroby OCH! przysługuje prawo do zwrotu towaru i odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia odbioru zamówienia. Nie można dokonać zwrotu produktów spersonalizowanych (np. grawerowanych), oraz tych z których została usunięta metka.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy poinformować nas drogą mailową lub poprzez infolinię, wypełnić dołączony do zamówienia formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłać go z odsyłanym Towarem przed upływem tego terminu na adres:
OCH! Spółka cywilna
ul. Pułaskiego 5
95-200 Pabianice
Zwrócić zamówienie można również w salonach OCH! Termin zwrotu pieniędzy wynosi do 7 dni roboczych. Zwrot pieniędzy następuje poprzez przelew bankowy, podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Koszt zwrotu zamówienia do Sprzedawcy ponosi Konsument.
Biżuteria zakupiona w salonach OCH!
Na zakupioną biżuterię w salonach OCH! w ciągu 7 dni przysługuje prawo wymiany biżuterii na inną o wartości nie niższej niż biżuterii wymienianej. Warunkiem możliwości wymiany jest przedłożenie dowodu zakupu
Reklamacje
1. Przed wypełnieniem formularza reklamacyjnego
prosimy o kontakt na adres : [email protected]
lub pod numer tel. 730 730 006
2. Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z
reklamowanym towarem i dowodem zakupu prosimy o wysłanie na adres:
OCH!
Spółka cywilna
ul. Pułaskiego 5
95-200 Pabianice
3. Reklamacje można również składać bezpośrednio w salonach OCH!. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedłożenie dowodu zakupu.